När showen är slut…

…är det skönt att andas ut. Har sjungit konstant sedan klockan 9.15 idag. Främst Ted Gärdestad, eftersom min kör samt två andra ungdomskörer ska ha en konsert med hans låtar den 11:e februari klockan 19 på SAGA Teatern (fritt inträde, alla välkomna). Jag är sjukt trött på de där låtarna. Men nog om det.

Annars kan jag informera om att jag för tillfället bor hemma hos min mormor, medan hon ligger på sjukhuset, för att ta hand om hennes kisse Nils-Ola (mer känd som Nisse). Gissa när djuret väckte mig imorse? Klockan 5.30! Tack för det, snutten.

Nu ska vi inte klaga mer, livet blir ju vad man gör det till! Drömmer om en varm sommardag, så att jag kunde utnyttja mormors stora fina balkong… snart är vi där!

Nu ska jag utfodra Nisse, den killen käkar mer än en häst.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. passionsfrukt
    Jan 17, 2010 @ 18:48:29

    var rädd att du pratade om mig där.. jag är ju ingen katt :D

    Svara

  2. Linda
    Jan 17, 2010 @ 20:28:02

    Jag kommer nog på konserten om jag inte har annat för mig ;) ska skriva in det i kalendern!

    Svara

Kommentera

