Varning för ras

Utomhus halkar jag runt, ständigt oroliga för att bli nedklubbad av ett snöras eller spetsad av en istapp. Inomhus sitter jag vid mitt bord, och oroar mig för att det ska ge vika. Det är helt sanslöst rangligt. Tack för den kvaliteten, F&F.

Dessutom har jag totalstopp i min ena diskho. Det har varit lite trögt sedan jag flyttade hit, men nu är det  s t o p p . Jag kan inte rensa avlopp! Jag vet inte hur man gör. Och det känns naturligtvis heller inte som jag vill be någon annan gräva i min slask… Fy vad äckligt. Åh, vilket jobbigt projekt…

Ta det lugnt, jag är inte färdig med mina klagomål: JAG ORKAR/HINNER INTE LÄRA MIG TED GÄRDESTAD-LÅTARNA TILL IMORGON. Skit, kommer det bli. Stön.

Sådär, nu kan ni skaka av er det där, och fortsätta njuta av livet.

Kommentera

