Mumin 65 år

Ni som känner mig känner även till min passion för Tove Janssons Muminvärld. När jag kollade omkring påmindes jag om att  Mumin fyller 65 år! Detta måste firas, och jag är verkligen sugen på denna jubileumsmugg som finns i begränsad upplaga:

För den som är sugen på mer kan gå in på www.moomin.com, eller www.moomin65.com!

Åååh, puss! ♥

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Kajsa Nilsson
    Mar 01, 2010 @ 21:26:23

    Den var jättefin! Du kommer ångra dig om du inte köper den! :)

    Svara

    • Esmeralda
      Mar 01, 2010 @ 21:54:07

      Ja, verkligen! Ska kolla om den finns på Åhléns eller någon annanstans, annars så får jag beställa den. Den är ju lite dyrare än de andra, men vafan liksom!

      Svara

Kommentera

