Stånk

Okej, för tillfället tar jag tillbaka varenda ord jag skrev igår. Jag upprepar: Sveriges trafikföretag – vi bor fortfarande i Sverige. Sanda/salta vägarna. Det är inte okej att ställa in alla bussar i stan. Det är inte okej att säga till busschaufförerna ”Ni kör på eget bevåg”. Skärp er.

Jag trodde jag skulle klara av att inte skriva sådana här arga-lappar-i-tvättstugan-tant-inlägg, men nu kan jag inte hålla mig längre. Gratis busskort till hela Sverige, säger jag.

Men, Äma lyste upp dagen :)

Kommentera

