Eufori

Jag vet inte ens var jag ska börja… Vi hamnade nästan längst fram, de inledde med Don’t Drik The Water, och allt bara exploderade. ”Det är ett tecken”, tänkte jag. DDTW har varit en favorit sedan jag upptäckte bandet.

Och allt bara fortsatte… jag kan inte påminna mig när jag var så lycklig senast. Det var precis så perfekt och ojämförligt som jag förväntade mig, om inte bättre. Dave Matthews var en oerhört sympatisk och trevlig man, och trots att de är vana att sälja ut Central Park tre dagar i rad får spela på Fryshuset i Stockholm, så märkte man inga divalater, utan jag tror snarare att de tyckte det var lite mysigt, hahaha. Men det säger ju någonting om hur små de är i Sverige. Tror att nästan alla DMB-fans var samlade där. De är så fascinerande musikaliska och jag tror inte de har gjort en enda dålig låt. Allt är så JÄVLA bra.

Jag vet inte vad jag ska säga mer… Detta är ingenting som kan återberättas, för det måste upplevas!

Och jag ska gifta mig med Dave Matthews när jag blir stor.

Kommentera

