Du e min man

Har jag nämnt att jag ska gifta mig med honom? Inte? Då säger jag det nu då!

Han var min första kärlek. Jag tror jag har varit kär i honom sedan jag var 3 år gammal. Alla andra ungar tyckte om Mumintrollet, Lilla My eller Sniff bäst, och ingen kunde för allt i världen förstå varför Snusmumriken var min favorit. Här har ni argumenten: han är klok, snäll, filosofisk, hjälpsam, generös, naturlig, äventyrlig, snygg (hallå!) och framförallt… hans röst är otrolig! Han är den enda som får finlandssvenskan att bli het.

Ojojoj…

Min man ser du fr.o.m 4.34.

Kommentera

