Teckning

Det är ingen hemlighet att min pappa är bildlärare, och därför har bild och teckning varit en konstform som präglat min uppväxt. När jag var yngre ägnade jag mig relativt mycket åt detta, men under senare år har detta satts åt sidan av olika anledningar. Igår yrkade dock pennan på min uppmärksamhet, och något nervös märkte jag pappret med blyerts. Märkte snart att jag (naturligtvis) är något ringrostig, och jag fick flera gånger tänka till en extra gång för att hitta lösningen.

Jag brukar sällan visa mina alster (får man kalla det alster på min nivå?) för andra, men har valt att denna gång göra ett undantag. Läskigt… det är trots allt en bit av en själv man visar upp. Så… var snälla?

Vet inte riktigt, men blev hon lik Jessica Alba? Visserligen hade jag ett annat utgångsmotiv, men ibland väljer pennan sitt eget avslut.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Kajsa Nilsson
    Apr 02, 2010 @ 09:06:05

    snygga skuggor! Men inte så likt Jessica A tycker jag inte.. :)

    Svara

Kommentera

