Min vän

Olimpia:

Ge dig inte.
Glöm inte bort hur fantastisk du är.
Glöm inte att min mormor tycker att du är en ängel. Helt underbar.
Glöm inte hur stark du är, och att du klarar allt.
Glöm inte hur många vi är som tycker om dig.
Glöm inte att du är vansinnigt klok.
Glöm inte hur mycket du betyder för mig.

Och glöm för allt i världen inte hur mycket jag älskar dig!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Olimpia
    Apr 15, 2010 @ 22:52:05

    Åh! Min fina, underbara Esmeralda! Du berör mig så otroligt mycket! Vet du, jag skulle aldrig klara det här utan dig. Jag skulle aldrig klara någonting utan dig! För du finns där i alla lägen! DU är fantastisk!! Och älskad! Sjukt mycket älskad av mig och av hur många andra som hellst!! Jag älskar dig verkligen! Du betyder så mycket för mig! Tack!! Tack för att du är precis som du är. Du är så fin! Jag älskar dig!

    Svara

Kommentera

