Reklam

Idag har jag tvättat, och det var inte en dag för tidigt kan jag meddela. Men så går det när tvättstugan i området är bokat morgonmiddagkväll. Varje dag. Känns skönt med lite större valmöjligheter i klädväg igen.

Har även hunnit med en liten tur på stan med min fina Kajsa innan hon började jobba. Vi svängde in på Make Up Store, eftersom jag länge velat skaffa mig en cake eyeliner. Så länge jag har haft min gamla eyliner har jag inte kommit mig för att köpa någon, men på sistone har det varit en kamp i stil med slaget vid Normadie för att få någon färg på den krokiga penseln… Och mina vänner, ni som (liksom jag) inte klarar er utan en eyeliner – köp cake-varianten. Mycket smidigare, och blir inte lika ”kakig” som en vanlig (nu var ju min gamla inte av världskvalitet, men den lade sig verkligen som en hinna på ögonlocket. Man kunde dra bort den i ett stycke.

Så detta blir lite reklam för MUS (jag är också bloggare nu, jag är också praktisk och orkar inte skriva ut hela märken ibland, haha). Sjukt bra eyeliner, och deras concealer Cover All Mix är också to die for. Bra grejer.

Nu blir det att tagga vidare tillsammans med Little Richard inför kvällens festligheter tillsammans med körflickorna. Vi ses i dimman!

Kommentera

