Party night

Hej och hå, vad det svängde igår!

Jag var igång från klockan 7.00, och Äma kom till mig vid 8.30. Då bakade vi tårta till födelsedagsbarnet Kajsabajsa innan Äma susade iväg i sin fars fancy bil (tänk att den lilla skruttan har körkort… sanna mina ord!) för att ta en sväng på systemet med den nyblivna 20-åringen. Lite ändringar i vårt minutiöst planerade schema (krångel-Kajsa…) gjorde att vi fick stressa lite, men vår överraskningspicknick blev en succé till slut.

Sedan var det bara att sätta igång att fixa inför kvällens stundande partaj, och vilket partaj det blev! Rosa + solglajjor var temat, och folk hade verkligen anammat dress coden. Kvällens skojigaste present var en flygplansskylt, och kvällens underhållning stod grabbgänget för. Bubblande jordgubbsvin florerade i mängder och lägenheten var överfull av glada party people. På krogen visade vi världen hur man dansar och vid tre-tiden stupade jag i säng, lite lyckligare än vanligt.

Jag säger det igen: Grattis, Kajsa ♥

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. äma
    Maj 24, 2010 @ 11:22:46

    succé var väl en ganska grov överdrift… men annars så ^^

    Svara

Kommentera

