Måndagsklubben @ Smedjegatan 11

Igår var det tänkt med lite Måndagsklubb, men pga den massiva uppslutningen till NH, kände vi inte för att stå i kö i två timmar, så jag, Kajsa och Äma drog hem till min lägenhet igen (som jag för övrigt förvandlade från bombnedslag modell större till presentabel på en halvtimma. Jag skojar inte, det var SJUKT stökigt! Skills, mina vänner, skills). Öl, Barbro (forever in my heart) och chips made my night nice! Göttiga brudar, de där.

Ämz ♥ Mezz ♥ Nizz

(och jag bjuder på den där…)

Kommentera

