Tänkte skriva morgonchill, men ändrade mig.

Eftermiddagschill @ Kajsas. Hon blev bajsad av en fågel igår. Hon tyckte det var ganska fruktansvärt, men jag tyckte att det var rätt skoj, hahaha. Vi tittade på The Notebook igår (eller Kajsa somnade visserligen), och jag tjöt som en bebis som vanligt. Superschön film. Vacker.

Nu ska jag hjälpa Kajsa med hennes chokladbollar.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Esmeralda
    Jul 07, 2010 @ 21:36:57

    Men hej ingen överläpp

    Svara

  2. Esmeralda
    Jul 08, 2010 @ 20:08:19

    Men ofta du kommenterar som mig, Kajsa!

    Svara

  3. Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]
    Jul 11, 2010 @ 12:16:57

    Snyggt läppstift!

    Svara

Kommentera

