Vad hände?!

Imorgon natt slår 2010 om till 2011. Galet! Vart tog 2010 vägen? Vad har hänt? Vad har jag gjort?

Ja, bland annat så…

…kom Stefan Sundström till stan, och hade med sig underbare
Pellemannen Halvarsson i bandet…

…Äma fyllde 20 bast och hade en färgglad fest…

…och två veckor senare var det Nisses tur,
men hon valde ett rosa tema…

…sedan bjöd sommaren på balkongfester…

…Sandra dansade bal och tog studenten, innan hon efter sommaren
lämnade mig och landet för äventyr i Australien…

…men innan hon stack hade vi diverse avslutningsceremonier
(och jag vet inte alls varför jag ser ut sådär)…

…kusin Daniel kom hem från Spanien en sväng…

…JAG FYLLDE 20, och ställde till med party som på alla sätt
andades det ljuvliga 1950-talet…

…Magnus Ugglas mindre kända syster Margareta Uggla
dök upp, helt oväntat…

…men, det största av allt var kanske att jag och Mikael fann vår
tillflyktsort i S k ä r g å r d e n  –  här händer ju ingenting…

 

GOTT NYTT 2011, FOLK!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Matilda Sandén
    Jan 08, 2011 @ 13:53:56

    Du har en väldigt fin blogg måste jag säga =)

    Svara

Kommentera

