Konstateranden

  • Är sjukt glad över att K träffat en dam i sitt liv. Det förtjänar han.
  • VillvillvillVILL träffa min nya kusin Ella. Typ nu helst.
  • Därmed har jag två starka anledningar att åka upp till Stockholm inom den närmsta framtiden.
  • FAIL. Sverige förlorar inte mot Danmark. Nu får de piska Frankrike istället. Basta.
  • Som ovanstående antyder har jag blivit insatt i handboll. Närhurvar??
  • Katt vore inte fel att ha.
  • Jag borde verkligen sova nu.
  • Mormor bakar godast kakor ever.
  • Jag peppar barnmusikal om Pelle Svanslös.
  • Kafferep är sjukt underskattade.

Jupp!

 

Kommentera

