Mums!

Igår tvingade jag med mig syrran till Ikano. I had to go because the one and only Maria Montazami was in town! Hur coolt som helst – I love that woman (dock inte tillräckligt för att köa en timma för att få en färdigsignerad idolbild). När vi åkte därifrån hade jag dessutom köpt på mig en sådan där ”tyghylla” som man kan ha skor och grejs i samt en korg (förvaring tänkte jag, men var fasen ska jag ha en korg???) från IKEA, en skyddsplast för 200 fucking kronor till min telefon (no more bubblig display!), en burk med gratis c-vitaminer, och… (trumvirvel!)… en parfym! Äntligenäntligen har jag hittat en som jag verkligen gillar, som luktar supergott och som verkligen känns ”jag” (hur klyschigt modebloggsmässigt det än låter). ”Mums!”, som Maria skulle uttryckt det.

 

Kommentera

