Fenomen

Jag är panelmedlem i ett nätbaserat undersökningsföretag, YouGov, och för ca ett halvår sedan gjorde jag en undersökning som gällde ett nytt, underhållande familjeprogram som eventuellt skulle tas in till Sverige. Programmet i fråga var Fenomen, Kanal5:s nya söndagsprogram, ett mentalisternas Idol (vars helikoptrar för övrigt surrade runt precis utanför mig hela förmiddagen idag…) med hans höghet Uri Geller.

Alltså. Har ni inte sett de två första programmen, så bänka er nästa söndag. Jag blir helt STÖRD i huvudet, för jag fattar ingenting. Korttrick och Talang 2011 kan slänga sig i väggen.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. kajsa
    Apr 04, 2011 @ 18:42:59

    Just det, jag gjorde också den undersökningen kom jag på nu! :D

    Svara

Kommentera

