Fotograf Esmeralda

Idag har jag gjort mitt första ”riktiga” betalda fotojobb! Känner mig lite lagom ball sådär. Har ju visserligen fotat för Kollektivhusföreningen Stolplyckans 30-årsjubileum tidigare, men det räknas knappt då jag växte upp där och min mamma och mina syskon bor där, så det var mest för välgörenhets skull kan man säga (fick heller inte särskilt många slantar för flera dagars slit). Men denna gång blev jag uppringd av en förening som hört att jag fotograferar, och de beställde en porträttfotografering till sin nya folder.

Märklig känsla det där, att trampa in och presentera sig som ”Fotografen”. Men jag klagar inte! Det var en göttig känsla.

En av bilderna från Stolplyckans jubileum.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. klara
    Apr 15, 2011 @ 22:35:12

    nice! du är duktig.

    Svara

Kommentera

