Det där med dygnsrytm…

… vet jag inte vad det är. Jag har i alla fall inge, what so ever. Vilket är lite besvärligt. Jag är liksom en sådan där, som när jag kan stannar uppe till varje pris. Älskar kvälls-/nattetid! Känslan av att bara jag är uppe. Känslan och vetskapen om att jag inte behöver gå upp tidigt nästkommande morgon. Men, samtidigt får jag ångest om jag sover för länge (vilket i min värld är allt efter klockan 10.00), och tycker väldigt mycket om morgontimmarna också. Dilemma, dilemma! Ack, du ljuva i-landsproblem…

Kommentera

