Vad är väl en bal i Stångebrohallen?

Nu är det dags igen! Det vankas abiturientbal i Linköpings stad, och min abiturientbror ska valsa tills fötterna blöder. I Linkan är studentbalen någonting väldigt stort, och börjar repas in redan i januari. Har du anmält dig, så har du sålt alla dina kommande söndagar till djävulen (för ja, helvetet ter sig som ett kylskåp i jämförelse med Linköpings gymnastikhallar de sista veckorna i maj, när 300 ungdomar tränar An Der Schönen Blauen Donau) för resten av terminen. MEN! Det är sååå värt det när man står där, i Stångebrohallen.

Min bal, 2009

Sandras och Louises bal, 2010

Björn och Sofia, 2010

Kajsa och Mikael, 2010

Sofia, 2010

Snart kan jag alltså lägga till ytterligare bilder i mitt balbibliotek, men det ÄR ju så roligt att fotografera!

(klicka för större bilder)

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gaymasen
    Maj 26, 2011 @ 19:01:13

    Supervackra bilder! Nog allt är det skoj att fota. :)

    Och tack för finfin kommentar kring ”kärleksinlägget”. Kram :)

    Svara

  2. Sparven
    Maj 26, 2011 @ 22:23:30

    Bara hundra? Vi var minst 200 på min bal ;) Skoja, men vad härligt att gå på bal! Lätt den bästa tiden på året i Linkan :)

    Svara

Kommentera

