HP dv6-3012so

Så heter den dator jag just köpt mig. Skriver inte ifrån den i detta nu, nej, för den måste ju levereras först. Men peppt! Så här ser den ut:

(Sedd bakifrån, lite snabbt, kan man låtsas att det är en Mac. Varför jag nu vill ha en Mac. Jag bara go with the flow och vill antagligen bara vara lite cool. Och rik. Och kunnig. Typ)

En annan grej som jag kan passa på att slänga in när jag ändå hänger här är:

Väldigt kul i all sin enkelhet.

Och det var allt för den här gången!

Kommentera

