She’s hooooooome!!!

Älskade, finaste, underbaraste Sandra har kommit hem!!! Efter ett år av äventyr i Australien är hon äntligen tillbaka. Fy fan vad jag har saknat den kvinnan. Fy fan vad jag längtar tills jag får träffa henne. Fy FAN vad jag ska krama sönder henne!

Min vackra fissura, äntligen är du här igen! ♥

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Gaymasen
    Jun 23, 2011 @ 13:31:32

    Åh mys! Min bästa vän bor på Island och kom hem nu när jag kom hem, vi hade inte heller setts på ett år. Guld värt! :)

    Och usch nej. Jag känner knappt igen mig på gamla bilder. Det mörka, långa lockiga håret… hujeda! Haha.

    Svara

Kommentera

