Stockholm i mitt ♥

I förra veckan tog jag min Kajsa under armen och åkte med henne till min födelsestad Stockholm. Hon fyllde nämligen år för ett tag sedan och önskade sig en upplevelse. Så, jag tog med henne till Stockholm så att hon kunde välja fritt vad hon ville uppleva.

Fina, fina Kajsa, och fina, fina Stockholm. Båda två på samma gång!

Tack vare Kenta, så fick vi bo i Midsommarkransen, samt dricka bubbel på krogen 19 glas där han jobbar.
Den ligger på Stora Nygatan, om man har vägarna förbi och känner för att ta ett glas. 

Innan vi åkte ut till Årsta för lite opera sådär en tisdag i juli, så satt vi vid Skeppsbron och hade det så där bra som man bara kan ha det med en finaste vän.

Älskar dig. 

Kommentera

