Borlänge

Nu när jag är antagen till Grafisk design på Högskolan Dalarna, har fått lägenhet, betalat min första hyra och köpt kurslitteratur för drygt 1000 spänn börjar det kännas mer på riktigt att jag faktiskt ska börja plugga och lämna Linköping för Borlänge. Men, än är min hjärna inte helt övertygad tror jag, för i så fall skulle nog det faktum att jag börjar om mindre än en månad få mig att kola.

Anyways, nu håller jag på att lära mig grunderna i Photoshop. Det tar sin tid, men det är väldans kul!

PS 1.o – sammanfogade bilder, woho!

Här löpte jag amok med allehanda effekter, bara för att prova. Lite coolt blev det, om än alldeles för mycket, haha.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gaymasen
    Jul 31, 2011 @ 18:47:46

    Spännande!! Hoppas du kommer trivas. :)

    Och ja eller hur. Haha. Jag tycker videon bara är roligare och roligare ju fler gånger man ser på den. ^^

    Svara

  2. Gaymasen
    Aug 02, 2011 @ 10:24:06

    Jo hösten har sin charm men jag vet inte. Gillar inte kyla. Är nog det. Haha. Men det finns mycket mysigt med hösten :D

    Svara

  3. klara
    Aug 03, 2011 @ 10:53:09

    Alltså.. Jag börjar ju snart gråta för att du ska iväg så långt. Kommer så lätt tjuta en massa när det bara några dagar kvar..

    Svara

  4. Gaymasen
    Aug 04, 2011 @ 18:37:41

    Haha! Nizze,hunden, är en blandras mellan många olika raser. Pappilon (stavning?), Lasa Apso, Pudel, Griffo eller något sånt och nån mer. Rena hybriden. ;D

    Svara

  5. Gaymasen
    Aug 08, 2011 @ 20:51:18

    Tusen tack som alltid för finfina kommentarer och peppande ord. :) Kram

    Svara

  6. Gaymasen
    Aug 10, 2011 @ 13:13:16

    Sötis. :) Finns mycket man kan fråga sig varför det fortfarande är så 2011. Men filmen borde absolut visas på ALLA skolor runtom i vårt avlånga land. Tror det skulle kunna göra stor skillnad och framför stor nytta! :)

    Svara

Kommentera

