Okej, nu.

Okej, nu kommer det. Nervositeten. Ångesten. Paniken. Gråten.

Vad fan har jag gett mig in på?

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. klara
    Aug 24, 2011 @ 09:18:25

    Det kommer gå bra min fina tjej. Alla finns ju kvar här ändå och älskar dig minst lika mycket när du är iväg. <3 Du är bäst.

    Svara

  2. Gaymasen
    Aug 24, 2011 @ 15:01:26

    Neeej kör på, kommer bli superbra ska du se!

    Och jo, jag förstod att det hade med ”ålderstecken” i munnen att göra men lite kul just texten utanpå som inte förklarar det. Har trots allt en humorblogg så tråkigt vore det om jag skrev rakt av vad det var för. ^^

    Svara

Kommentera

